سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با همین بضاعت کم به نتایج شگفت انگیز و خیره کننده ای رسیدیم!
وبلاگ "گالری عکس و موسیقی استاد شجریان"در دی ماه سال ?? و به عشق استاد راه اندازی شد. البته من بطور رسمی در وبلاگ هزاردستان مینوشتم... که بعد گذشت دوسال نیم از عمر وبلاگ استاد شجریان و باتوجه به مشغله دانشجویی کمتر این وبلاگ را آپدیت میکردم(گاها هشت ماه یکبار!) اما همین مقدار کم هم بسیار نتیجه بخش بوده که به استناد این لینک و این لینک  و این عکس پایین در جستجوی سایتها و وبلاگها همیشه رتبه دوم را داشته حتی چند پله بالاتر از "شرکت فرهنگی و هنری دل آواز"  سایت رسمی استاد شجریان!که البته با آپدیت روزانه و یا هفتگی بدون شک رتبه اول خواهد بود.
 رتبه رنکینگ این وبلاگ 2 و بازدید روزانه این وبلاگ نزدیک به 500 نفر هم رسیده و میانگین 300 بازدید روزانه و 10000 ده هزار بازید میانگین ماهیانه ...که برای یک وبلاگ تخصصی آمار بسیار خیره کننده ای است... البته این امر مرا بر آن داشت اگر فرصتی و فراغتی بود و عمر و مجالی یه دستی به سر و گوش این وبلاگ بزنم و و کمی و حرفه ای تر والبته پربارترش کنم.
در پایان دست و دوستی و تبادل لینک بسوی علاقه مندان استاد شجریان... دراز میکنم و هرگونه پیشنهاد یا درخواستی  و یا همکاری را با آغوش باز می پذیرم.




نوشته شده در  سه شنبه 87/1/20ساعت  1:44 عصر  توسط سینا 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
اخرین وضعیت سلامتی استاد
تبریک صوتی جمعی از هنرمندان به محمدرضا شجریان (+دانلود)
کنسرت همایون شجریان - کرمانشاه (عکس)
[عناوین آرشیوشده]